O firmie

Aktualności

17.09.2014

NOWA KAMPANIA SEZONOWA MARKI VTS EUROHEAT

WYBIERZ JAKOŚĆ NA MIARĘ PRZYSZŁOŚĆI – NOWA KAMPANIA SEZONOWA MARKI VTS EUROHEAT

Firma VTS, właściciel marki VTS EUROHEAT w nachodzącym sezonie jesienno-zimowym stawia na jakość na miarę przyszłości. Przy pomocy oryginalnego brand hero – transformera stworzonego z kluczowego produktu: nagrzewnicy wodnej VOLCANO komunikuje odbiorcom, że atrybut jakości jej produktów jest niczym wojownik z przyszłości: niezniszczalny, zawsze na straży należytej pracy, gotowy do niesienia pomocy w każdych warunkach, a co najważniejsze – ponadczasowy. Kampania w kanałach ATL i BTL rusza z połową września 2014.

Marka VTS EUROHEAT wraz z nadejściem kolejnego sezonu grzewczego postanowiła pokazać atrybut jakości swoich urządzeń oraz procesów w biznesie wykorzystując kreację opartą o brand hero jakim jest transformer VOLCANO . Robot składający się z elementów nagrzewnicy wodnej VOLCANO jest synonimem tego, co w produkcie najważniejsze: niezawodności, gotowości do pracy w każdych warunkach, dbałości o komfort (cieplny) pracy użytkowników. Jest też bohaterem wieńczącym palmę pierwszeństwa na rynku, niepokonanym w swojej kategorii.

Rolą brand hero jest skupienie emocji rozproszonych po konkurencyjnych produktach i poprzez odniesienie do archetypu marki jakim jest wojownik/władca uzyskanie jej głębi. „Chcemy za pomocą personifikacji transformera VOLCANO opowiedzieć historię marki. Marki, która na przestrzeni lat ewoluowała dochodząc do niezwykle zaawansowanej formy – formy „robota z kosmosu” dla którego nie ma misji niemożliwych – podobnie jak dla naszej nagrzewnicy” – mówi Karolina Różycka, EH Corporate Brand Manager.


„Nasz robot to również uosobienie innowacyjnej myśli technicznej i odwagi, którą ma VTS w tworzeniu pionierskich rozwiązań – zarówno w zakresie modelu biznesowego, produktów, czy ich komponentów oraz komunikacji marketingowej, wykraczającej daleko poza utarte schematy.” - dodaje.


Kampania będzie miała zasięg europejski i swoim obejmie rynki na których obecna jest marka VTS EUROHEAT. Narzędzia komunikacji marketingowej jakie zostały zaplanowane do jej realizacji to m.in. szereg drukowanych materiałów POS, nośniki BTL: newsletter’y, bannery statyczne i dynamiczne, prezentacje multimedialne, narzędzia ATL (reklama prasowa) oraz komunikacja wewnętrzna. Za koncepcję kreacji i jej adaptacje odpowiedzialna jest Agencja Kreatywna Be7.

Kampania wystartuje w połowie września i potrwa do końca roku.

eShop Ask&Buy Service Aktualności Facebook YouTube